Druhý turnaj v Otrokovicích

12.10.2015 21:25

No co napsat? Náš druhý turnaj 10.10.2015 v Otrokách sa zase fest vydařil ;-) Bylo to super a ty nejlepší postřehy z natáčení poskytujeme přímo od našich super hráčů ;-)

P.S.: To vás tak vylekaly angličáky? :-D :-D

 

Účastníci zájezdu: G Dáňa Valerián, C Šíma Pekař, Dejv Vičánek, Štěpa Sůseďa, Kuba Holík, Jindra Hub, Luke Vinkláre, Milan Sůseďa, G Tom Sůseďa a za mladší žáky se s námi vypravil ještě Luke Mrňka, Dan Chovanec, Paťa Maršálek, Ondra Kosťa

1. zápas FBC Slušovice vs FBC Slovácko

Výsledek: 7:6 (1:1; 3:3; 3:2)

Branky: Paťa Maršálek (hattrick ;-), Milan Sůseďa (dvakrát), Šíma Pekař, Luke Mrňka

 

2. zápas Florbal vsetín vs FBC Slušovice

Výsledek: 4:3 (1:1; 2:1; 1:1)

Branky: Šíma Pekař, Dan Chovanec, Milan Sůseďa

 

Vaše zhodnocení turnaje:

Paťas:

Zápas se mi líbil jelikož se na mě přijel podívat i muj milováný tatínek tak jsem byl velice rád. Věděl jsem že se musím zazářit protože bych měl doma ostudu. Takže hned první zápas jsem tam nastřílel 3 goly a 2 krát jsem přihrál. Tatínek mě i tak nepochválil a pochválil že hrála 9 dobře což je náš Kapitán Pan Šimon Pekař.A na druhý zápas jsem na Vsetín vletěly co nejlépe jsme mohli.Ale jelikož jsem si dal hattrick a pícha předchází pád tak jsem se v druhém zápase strácel a neorientoval.Ale náš Pán Kapitán nás nezklamal a nasázel tam dva goly a jsem rád že mužeme mít takového super Kapitána který nam vždy pomuže a nebuzeruje nás za všechno.PS Paní učitelko prosím na zápasi včas :D :D
Pardon ale víc jsem nevymyslel.

Dáňa:

Turnaj v Otrokovicích

Náš druhý turnaj, který se konal v sobotu 10.10.2015 se nám povedlo odehrát velmi dobře oba dva zápasy.

Všichni dojeli do Otrokovic včas, až teda na trenéry, kteří nám schválně, jak úplným ,,pežotům,, dali ještě souřadnice s mapkou, aby jsme včas dojeli. Holt i mistr tesař se někdy utne. :D

Trenérka a Trenér: Helena Chromeková, Tomáš Chromek ( jenom nějací ,,tydýti,, se jmenujou Chromkovi :D.

Hráči: G Dáňa Valerián, G Tomíktofuj Sůsedík,Ob. Štěpa sůsedík, Kubajs Holík, Luke Vinklárek, Ondra Kostič, Út. Mistr Hub, Paťa Maršálek, Dan Chovanec, C Šíma Pekař, Dejv Vičánek a z mladších Luke Trnka s Mílou Sůsedíkem.

 

FBC Slušovice 7:6 FBC Slovácko

Shrnutí: Po tomhle zápasu, jsem se divil, že někoho neklepla pepka. Do poslední minuty se nevědělo kdo vyhraje.

Z brány jsem koukal, jak to kluci střílí, dorážejí, dokopávájí ( že Jindro :D). V tomto zápasu se k nám přiklonilo štěstíčko,

ale to potřebuje každý :)

 

Florbal Vsetín 4:3 FBC Slušovice

Shrnutí: Zápas byl velice rychlý, ale stíhali jsme a byli jsme pro Vsetín vyrovnaným soupeřem a dokonce jsme vedli.

O první přestávce jsem svedl, takovou kuriozitu. Tlačil mě suspenzor a bolela mě z toho noha. Tak jsem řekl, že ho musím přendat,

ale nakonec v pohodě, kluci mi udělali clonu a ostatní na mě počkali :) Druhou přestávku jsem musel střídat, noha mě bolela a bolí doteď,

když ji namáhám, ale do tréninku to bude v pohodě :) Stejně, Tom mě v bráně skvěle zastoupil. Kluci jsou bojovníci a budou určitě dál a

jak řekl Tom Ch. "měli jsme proti nim vyhrát", ale štěstí jsme si vypotřebovali v prvním zápase :)

 

Dejv:

Turnaj se mi líbil,protože to byly napínavé zápasy.Dan a Tom měli pěkné zákroky.Ve druhém zápase jsem přihrál našemu borcovi Milanovi,který to střelil do brány.První zápas jsme vyhráli,ale soupeři byly dobří.Druhý zápas jsme prohráli ,ale bylo to těsné měli jsme rozlišováky,které pěkně smrděli!Paní učitelka nás musela navoňet voňavkou aby jsme to tak necítili.Dokonce jsme dostali 2 minuty. S turnaje mám jednu asistenci.Na to že Milan a Lukáš jsou mladší žáci tak hráli dobře a hodně nám pomohli.Už se těším na další turnaj.