Třetí turnaj v Bánově

26.10.2015 22:37

Náš pohled: 

Těžko soudit. Zápasy byly luxusní a všichni, kteří berou letošní sezonu poctivě a na zápas jeli, si zaslouží obrovské díky, protože se bylo na co dívat. Bohužel výsledky jsou sice děsivé, ale kdo z vás tam nebyl, tak se zdržte blbých komentářů, protože nevím, jestli by to někdo odběhal s větším srdcem a vervou. 

 

Účastníci zájezdu: G Dáňa Valerián, C Šíma Pekař, Dejv Vičánek, Kuba Holík, Luke Vinklárek,  G Tom Sůseďa, Míra Šefl a Paťa Maršálek

1. zápas FBC Slušovice vs 1.AC Uherský Brod

Výsledek: 5:19

Branky

 

2. zápas Zlín Lions U14 vs FBC Slušovice

Výsledek: 4:1

Branky

 

Vaše zhodnocení turnaje:

 

Dáňa:

Na turnaji nás bylo osm. V takovém počtu nic čekejte :) První zápas jsme prohráli s Brodem 19:5, samozřejmě já pan šikula jsem si vylil na helmu pití, takže jsem si pučil tomovu a jelikož i kalhoty byly mokré, tak jsem se v bráně moc pohybovat nemohl. Lituju golmana co byl po mě ten to musel vytřít svojí výstrojí. S lajonama jsme prohráli 4:1, přehrávali jsme je, ale výsledek vypadá jinak :( Měli jsme hodně šancí, bohužel neproměněných. Z turnaje si vezu dvě asistence, díky Paťo :)

Všichni se snažily, nejvíc náš kapoš :)